.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید نماينده ولي فقيه بر اهميت جايگاه شوراي نگهبان

نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت بر اهميت جايگاه شوراي نگهبان و هيئت‌هاي نظارت تأكيد كرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آيت‌الله زين‌العابدين قرباني در ديدار با اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات گيلان افزود: كار هيئت‌هاي نظارت و شوراي نگهبان بسيار مهم و همانند عبور از پل صراط است كه هر قضاوت اشتباهي به ضرر انقلاب و افراد تمام مي‌شود.
وي اظهار داشت: بايد بسيار هوشمندانه و دقيق عمل كرد تا حقي از نظام ضايع نشود و افراد از حقوق خود محروم نشوند.
قرباني با بيان اينكه انقلاب متعلق به آحاد ملت است، تصريح كرد: همه بايد در حفظ زحمات امام راحل و شهيدان تلاش كنيم تا اين انقلاب به دست نااهلان نرسد.
نماينده ولي فقيه در گيلان اضافه كرد: در مجلس ششم ديديم كه همه چيز اين انقلاب و اسرار نظام را به دشمنان دادند و در مجلس تحصن كردند و قصد تضعيف ولايت فقيه و نظام اسلامي را داشتند بنا بر اين بايد سعي و تلاش كنيم اين حادثه دوباره اتفاق نيفتد.
رئيس هيئت نظارت بر انتخابات استان نيز در اين ديدار ضمن تشريح جايگاه دفاتر نظارت شوراي نگهبان در استان‌ها و شهرستان‌ها، كلياتي در خصوص شرح وظايف هيئت‌هاي نظارت را ارائه داد.
حجت‌الاسلام مجتبي اشجري گفت: در زمان مقرر از طرف فرمانداري و بخشداري‌ها، معتمدان هيئت‌هاي اجرايي معرفي مي‌شوند و هيئت‌هاي نظارت نيز طبق موازين قانوني در مورد آنان اظهار نظر مي‌كنند.
وي بر ضرورت انجام تكليف الهي و حفظ آراي مردم در انتخابات تأكيد كرد.
اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات گيلان متشكل از حجت‌الاسلام مجتبي اشجري به عنوان رئيس هيئت نظارت، محمداسماعيل فرحي قائم مقام و دبير هيئت نظارت، علي‌محمد جلوه سخنگو و عضو هيئت نظارت، حسن زائري عضو هيئت نظارت و حميد كامران‌زاده عضو هيئت نظارت معرفي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.